Спеціалізований флот УДП, в складі якого знаходиться чотири понтона типу ПДМ-10 і один ТМІ-4, має чималий досвід в перевезеннях негабаритних вантажів. Зокрема, унікальність ТМІ-4 в тому, що він може перевозити як портальні крани так і нестандартне обладнання та всілякі конструкції з дунайських портів в порти Чорного моря.
– Цьогоріч після тривалого простою спеціалізований флот знову почав використовуватися в перевезеннях негабаритних вантажів, – зазначив заступник голови Правління з експлуатації флоту і фрахтування Едуард Буряк. – Оскільки наявнй тип понтонів не підходить для поставленого завдання через свої невеликі розміренння, фахівці конструкторського бюро пароплавства розробили унікальний проект з перевезення портальних кранів спареними понтонами. Практична реалізація проекту зайняла трохи більше одного місяця і після ремонту в Одесі понтони виконали два перевезення з Одеси в порт «Южний».
Після
12-річного відстою відновлений і ПДМ-12. Понтон також запланований для
роботи з важкими вантажами і вже виконав одне перевезення за маршрутом
Херсон-Горішні Плавні-Ізмаїл.
ТМІ-4
зафрахтований з 2017 року. Весь поточний рік він був задіяний в Румунії
для перевезення корпусів морських суден на лінії
Мангалія-Констанца-Тулча. Співпрацю в цьому напрямку буде продовжено і в
2019 році, в перевезеннях на цій лінії будуть використовуватися і
спарені понтони.
Джерело: сайт Дмитра Чалого